Beställt massa fint till min lilla tjej!

Igår satt jag och klickade hem massa grejer på nätet, finns hur mycket som helst! Här är lite exempel på vad jag beställde:


Jätte fin bärväska från Doggie.se 499kr


Hundsäng som går att platta ut till en liggkudde (ifall hon inte kan komma över kanten) Doggie.se 399kr


Mysig filt från Puppy Angel att bära henne i när det är kallt Doggie.se 209kr


Jätte små fina matskålar från LeChien.se 195kr


Gillar egentligen inte att en hund ska ha kläder, men eftersom hon är så liten och korthårig - och detta land tyvärr är så kallt, så är det faktiskt bra att hon kan ha något varmare på sig. Den sista är en pyjamas, men det var de sötaste jag hade sett så jag var tvungen att köpa den.

Bild 1 från Doggie.se 184kr. Bild 2 från Doggie.se 199kr. Bild 3 från Doggie.se 159kr

Sedan köpte jag massa småsaker, såsom leksaker, mini tuggben, klosax, bajspåsar, rengöringsprodukter m.m.

Nu har jag köpt allt som hon kommer behöva, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0