Beställt från HM!

Har beställt väldigt mycket på sista tiden, men det är så skönt att bara sitta och klicka hem massa saker. Borde vara förbjudet :P Jag behövde lite nya påslakan, men det slutade med att jag beställde massa mer!


Beställde dessa påslakan, tycker dom är helt grymma! Dom kostade 249kr styck, och jag beställde 2 utav varje. Känns inte kul att slösa 1000kr på påslakan, men jag behövde dom verkligen. Jag gillar volangerna som finns på kudden till det rosa påslakanet. Och det färgglada tror jag passar jätte bra in i mitt sovrum med vita väggar och svarta möbler. Fint!



Två stycken jumpsuit. Den med leopard mönster var på rea och kostade 174kr. Den svarta kostade 349kr. så skönt att gå runt i på sommaren. Ge mig sommar nu por favoooor!!



Khakigrön vårjacka för 299kr. Riktigt snyggt med ett par boots och solglasögon!
Färgglad volang klänning för 199kr. Kommer bli jätte fint med ett skärp i midjan och svarta sandaler.

Två par wafers i brunt och svart för 59kr styck. Billigt!

Pilotglasögon för 49kr! Hoppas dom sitter fint för jag har letat jätte länge efter ett par fina.
Brun skinnväska för 199kr - man kan aldrig ha för många väskor ;)

Den förra beställningen jag gjorde var jag 100% nöjd med, allt satt perfekt, ringarna passade, skorna passade, allt!! Jag hoppas att det blir samma med denna beställningen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0