Impulsiv utgång med Natta och Åssi

På väg hem från jobbet igår så fick jag en stark fest känsla. Så jag ringde SNABBT Natalie och frågade om hon hade lust att gå ut och festa. Hon sa att hon ville följa med om jag hann göra mig i ordning till 01.30. När hon sa det så var klockan 01.10. Jag hade alltså 20 min på mig att duscha, välja kläder och sminka mig. Men av en konstig anledning så klarade jag det. Plötsligt händer det!
Vi åkte in till stan och mötte Åssi. Hon är så söt som bor i Heden men tog ändå taxi till stan haha. Det tar 10min att gå. Från början skulle vi till Peacock där Bell hade fest, men det verkade inte vara så jätte mycket folk där, så vi drog till Deep istället. Dom hade världens SÄMSTA fest där. För att ni ska förstå så kan jag säga att dom till exempel spelade Britney Spears låtar från en Spotify playlist. Men vi hade kul ändå! I sådana situationer så får man försöka göra det roligt :D









Men när vi sedan bestämde oss för att gå vidare, så hände tyvärr lite tråkigare saker :( vi bestämde oss för att åka in till Majorna och efterfesta lite. Helt plötsligt blev det ett stort bråk mellan några killar, och 10 killar hoppade på 1 stackars kille. Dom stod och sparkade på honom, och ingen stoppade det. Jag och mina vänner började skrika på dom och som tur är så blev det inte så allvarligt. Usch vad hemskt det var!!!
Sedan blev det typ en 2 timmars lång taxi resa för att lämna av alla på olika ställen, och kvällen slutade med att vi var hemma runt klockan 5. Minnesvärt var det i alla fall, har alltid kul med mina fina tjejjor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0